Post by iznersupppleasden on Feb 16, 2022 2:26:28 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mech Arena ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mech Arena IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode uendelig gull ▞▞▞
▞▞▞ Mech Arena 2022 version ▞▞▞
Veldig gøy, det eneste problemet er at samme mekanismer med samme våpen gir mer skade, (slik som lanser-mekanikk med plasmalanse kan drepe en større mekanisme som paragon med mye bedre våpen). De andre vanskelighetene jeg har, er at mekanismene er for dyre, siden A-mynter er veldig vanskelige å slipe. Hvis du kan fikse disse to problemene, vil jeg definitivt gi 5 stjerner. Takk hvis du har fikset dem snart.
Spillet er ganske kult. Den har ingen annonser, den har mikrotransaksjoner, men jeg bryr meg ikke om det. Jeg hater på en måte det faktum at du ikke kan helbrede, men det er nok bare spilldesign. Dessuten, hvorfor er Facebook det eneste alternativet for å logge på for grupper? Ikke alle har en Facebook-konto (INGEN GJØR). Så legg til noe som Google Play eller Gamecenter. Tilbake til hovedhandlingen. Robotene er faktisk så kule. Ulike våpen å velge, forskjellige våpen å oppgradere. Også, vennligst annonser gå bye bye ved start
Grafikk og kontroller er bra. Men det lønner seg å vinne til slutt. Toppvåpnene er alt for dyre å få tak i uten å bruke masse penger og du havner ofte i kamper der alle andre har et one-shot kill-våpen som du ikke kan gjøre noe med.
Bra spill hvis det ikke var bevisst å si til spilleren, dette spillet er laget kun for å betale for å vinne, i utgangspunktet bare ikke last ned dette spillet, for folk som vil betale i ekte penger for å få op bots vil ødelegge deg mens du fortsatt på nybegynnerrobotene dine, vil dette være klarere i rekkene. Bokstavelig talt gjorde War Robots det bedre enn deg, og du kopierte bokstavelig talt konseptet deres av spillet, hvordan gjorde du det?
Dette er et virkelig flott spill, jeg brukte mye tid på å finne et spill som ville holde meg underholdt, og så fant jeg dette. Flott grafikk, morsomt spill og jeg er i divisjon 1 og har ikke brukt en krone! Min eneste krangel er at noen mennesker som spiller dette er giftige, og selv om det er en jukserapport, kan du ikke rapportere folk som mobber på nett, noe som er veldig irriterende, annet enn at hvis du ignorerer chatterom, flott spill
Den eneste grunnen til at jeg lastet ned dette spillet var på grunn av et Tapjoy-tilbud (som naturlig nok ikke endte med at Plarium betalte). Jeg måtte male 10 000 xp på en uke, noe som tok rundt 14 timer. Selv om det i begynnelsen er anstendig balansert og ferdigheter er viktig, er det ganske åpenbart at dette spillet er PTW i det lange løp. Ressurser og xp (nødvendig for å låse opp/kjøpe nye varer) er veldig vanskelig å få tak i (stol på meg, jeg melket hver hendelse/oppgave tørr), noe som fører til den eneste løsningen: $$$. Et bra spill, bare dårlige utviklere.
Jeg anbefaler på det sterkeste å lese denne anmeldelsen før du installerer spillet. Jeg er nesten i ferd med å gi dette spillet 3 stjerner i stedet for 4. Da jeg først lastet det ned for omtrent et år siden, var det fortsatt ikke så mange ting som var i balanse. Nå er det fullstendig kaos mesteparten av tiden, ptw-er blomstrer og likevel har f2p'a ingen sjanse mot dem. Ja, spillet er gratis og alle kan bli med, men for å vinne må du få ut kredittkortet ditt, siden det ikke er noe godt for f2ps.
Ting gikk 5 stjerner til jeg kom opp, nå sitter jeg ved matchmaking-skjermen, men starter aldri... usikker på om det er et problem for noen andre. Jeg ville elske å se dette spillet ta av ettersom jeg har drept det så langt og har vunnet hver kamp jeg har spilt, og jeg er ikke engang en betalende spiller... hjelp meg hvis du kan noen
Bra spill
Oppdateringen er den beste så vidt jeg vet fordi jeg har lest anmeldelsene og de prøver å fortelle deg at du ikke forstår det. Jeg installerte denne applikasjonen i går og den var veldig fin på min Samsung a12 grafikken til spillet hvor fantastisk og det var så lett å lære kontrollene, men jeg ga det 4 stjerner fordi det burde være en rapportknapp som i hills of steel 2 for å rapportere folk fordi noen ganger er det upassende innhold, men alt i alt er spillet FANTASTISK🌝🌝🌝 🌝
Ganske underholdende og lett å komme inn i. Selv om det var noen ganger jeg ble koblet fra en kamp til tross for at jeg hadde god kontakt. En enkel på/av WiFi-metode gjorde jobben, men det var fortsatt irriterende. Håper det ordner seg snart. Bortsett fra det, flott spill. Anbefalt! 👍
Gamer-tag CyberChump. Misforstå meg rett.. som en ganske ny bruker av mekanikkarenaen, begynner F2P å føles umulig på de høyere nivåene, da det alltid er 1 person med et eksponentielt kraftigere våpenoppsett enn resten i arenaen, og de kommer unna med noen monsterscore som tvinger deg ned stigen, noe som gjør det ekstremt vanskelig å holde først i de daglige heatene. Jeg trekker det av ofte, men det er en helvetesk grind hvis du får 2 eller flere P2W-er på motstanderlaget. Kasser er sjelden hud
Det er et ganske morsomt spill, men prisene for p2w-spillere er rett og slett opprørende. Jeg er sikker på at det er en liten minoritet som faktisk kjøper disse tilbudene, så bra for Plarium. Jeg sluttet å spille etter noen måneder da det føltes ekstremt grinete uten å betale hundrevis av dollar for å få fart på ting. (Edit: Det er et ganske smart svar. Håper forretningsmodellen din viser seg å være vellykket, og lykke til til dere.)
Et godt spill under utvikling, vil jeg si, spesielt siden etter BR og FPS, er mech-spill i ferd med å bli rasende. Grunnen til at jeg gir det 4 stjerner er fordi jeg vet hvor p2w og urettferdig dette spillet er. Likevel vil jeg gjerne stille et spørsmål. Vil du at spillingen skal være treg, full av bobiler som bruker Javelin racks (for det meste med killshot som praktisk talt motvirker den eneste counter spyd har - for å holde seg for nær dem), eller vil du at det skal være morsomt, blodig og mer interaktivt med hands on gameplay?
Dette spillet er kjempebra. Mekanikken, kontrollene, balansen alt føles riktig. Noen grunner til 4 stjerner. Det første er at det bokstavelig talt viser at du noen gang pakker når du går inn i spillet, og at du må lukke hver av dem manuelt, noe som er ubehagelig. For det andre er oppdrettskreditter veldig veldig vanskelig. Selv når jeg fullfører alle hendelser og mål, er beløpet bare ikke nok. Hvis du begynner å spille, så fokuser på å få en ting og ikke bruk i spillvalutaer uforsiktig fordi du vil gå tom for dem lett
Jeg skal bare beholde det 💯.... Dette er et morsomt spill totalt sett, men det er også en lønn for å vinne spill. Som andre sier i sine anmeldelser... matchmaking-systemet er søppel, og du har ingen sjanse mot folk som slipper hundrevis av dollar inn i dette spillet... Dette spillet gikk fra å være knapt balansert og morsomt for F2P-spillere til direkte BS og ikke verdt å spille lenger...
Kommer til å gi den 2 stjerner fordi roboter i teamet ditt er helt idioter som de lett kan presse deg rundt når du vil flytte til dekning, men du kan ikke fordi de lett kan presse deg. En bedre løsning ville være å deaktivere kollisjon mellom lagkameratene dine. Dette spillet gir heller ingen C-mynter etter å ha vunnet/tapt en kamp. Du kan bare tjene dem via kasser eller arrangementer. Jeg synes spillere bør få noen C-mynter etter kamper. I hvert fall rundt 500-700.
Dette spillet er overveldende. Det er virkelig moro, men det koster mye å kjøpe nye våpen og mekanismer. På grunn av dette kan du ikke konkurrere ordentlig som. For å gjøre det må du foreta et kjøp i spillet, og det er også kostbart. Hvis de reduserer kostnadene for våpen og mekanismer, ville dette vært veldig gøy å spille
Jeg synes kostnadene for mekanismene er for dyre og de legendariske mekanismene er mye dyrere. Jeg fant noen feil i lagkampen fordi jeg spilte noen lagkamper med vennene mine og fiendens lag hadde bedre maskiner enn oss, det skjedde med meg hele tiden. Vennligst fiks denne feilen.
Mech Arena অ্যাকশন dtp
Det er bare en vanvittig mengde pop-ups som prøver å få deg til å bruke penger HVER gang du kommer tilbake til hangaren! Er det virkelig nødvendig å spamme spillere med 8 til 10 popup-vinduer om gangen, hver gang jeg bytter skjerm? Hvis jeg allerede har lukket dem, hvorfor må jeg lukke dem gjentatte ganger om og om igjen? Det slo meg av dette spillet og virker bare desperat. Jeg kan se at jeg har en rekke popup-vinduer ved første åpning av spillet, men ikke hver gang jeg går tilbake til hangaren din. Det er nesten en komisk mengde pop-ups!
Spillet er morsomt i begynnelsen når du matcher mot motstandere på lignende nivå, men når du får motstandere som har kjøpt seg gjennom for å få alle de beste våpnene og oppgraderingene, er det en veldig ensidig, ubehagelig spillopplevelse. Spillet filtrerer ikke ut motstandere som har 2k høyere kraft enn deg - ved 1-2k kraft kan du få motstandere som er 4k-nesten 5k i hangarkraft. Det er også forferdelig hvordan de gjorde visse belønninger eksklusive kun for amerikanske spillere, spesielt det annonserte Paragon-skinnet.
Det er et morsomt spill, men selv med min 5g internetttelefon kan jeg ikke åpne en eneste kamp med mindre jeg er koblet til wifi. Det gir ikke mye mening. Oppdatering: Jeg må bruke en VPN. Men spillet fungerer nå
Spillet er flott, men det eneste problemet er. Det er "Betal for å vinne" Spillet vil tvinge deg til å kjempe mot spillere på høyt nivå og for de spillerne som er villige til å betale for å øke rangeringen sin enkelt.. Det har gått 2 måneder nå, og spillet tvang meg til å bruke 70 php. +skatt slik at jeg fortsatt kunne rangere i 4. divisjon. Og også HVORFOR er det sååå mange Gaurdians og Zypher på 4. Devison!?.. Fremdriftsbanen til disse robotene er langt foran meg.. Det ville tatt meg 2 måneder til å låse opp Zypher og verge.
Virker bra, men er lastet med insekter. Spillet krasjer mange ganger, turneringspoengene tilbakestilles (for den øverste spilleren - rangering 1), mekanismene nedgraderes, kjøp trekkes tilbake, myntbeholdningen blir null. Et potensielt godt spill har blitt en plage. Vil avslutte dette spillet for godt med mindre tidligere oppgraderinger og våpen gjenopprettes.
Airplane Chefs - Cooking Game Pelihalli ylye
Spillet er morsomt og alt, men det får bare 2 stjerner fordi det er selve symbolet på p2w...som suger. Etter hvert som du går videre, låser du selvfølgelig opp nye mekanismer og våpen, men de koster deg en enorm mengde VELDIG vanskelig å tjene i spillets valuta. Selv ikke-premievalutaen er ikke så lett å skaffe seg hvis du ønsker å komme deg videre på nivået ditt for å låse opp alt som er.
Godt spill. Anstendige oppgraderingskostnader og hvor lang tid det tar å få det. Fint utvalg av mekanismer og våpen å låse opp. Noen virkelig opprørende priser for å låse opp noen av de avanserte våpnene. Ellers må du male ganske mye for å låse den opp. Mitt største problem er at jeg stadig mister forbindelsen når jeg blir med i en ny kamp, og derfor mister jeg kredittene det tar å bli med i en kamp. Når jeg prøver å bli med i et spill tar det også omtrent 30 sekunder, og det er ingen måte å avbryte kampen.
Bra spill! Men det virker som de fleste spillere har samme situasjon her. Som er når du er i høyere divisjon.. du vil slå deg sammen med noob-spiller og vs betalt spiller med maks oppgradering av våpen.. Deskriminering skjer mellom betalt og ubetalt spiller.. så du må bruke penger hvis du vil vinne kampen .. dette er så latterlig... Våpenet er sååå dyrt at du ikke har råd til å ha det.. selv om du åpner opprettelsen, men trenger fortsatt å bruke for å ha våpenet.. må betale!
Spillet er morsomt. Men det har blitt lønn for å vinne, noe som slår hensikten. Jeg kommer nok fortsatt til å spille det, bare ikke så mye. Det er gøy hvis du har en haug med venner som henger ute og spiller, men bortsett fra det er AI-spillene med lavnivåvåpen bedre enn våpnene du kan slipe for. Mange urimelige dødsfall.
Jeg elsker absolutt dette spillet, jeg får et adrenalinkick med hver kamp. Det er irriterende å få det samme kartet 3 eller 4 ganger på rad og veldig irriterende når du låser et mål og våpenet ditt bare b4 u skyte plutselig låser seg på 2 et annet mål. Noen mål krever et kjøp i appen, noe som suger mye tid for spillere som ikke har råd til å kjøpe.
Dette sugende spillet var bare å kaste bort penger. Etter å ha spilt for det en stund vil det bli kjedelig. De gir oss ikke engang gratis token hvis det er en ny maskin i event crush, de vil bare at vi skal kaste bort pengene våre.😥😡
Oppdateringen ville ikke oppdateres. Så jeg prøvde å avinstallere og installere det på nytt. Men nå vises ikke Mech Arena engang i Google Play som et alternativ. Så jeg prøvde å skrive inn "Plarium", og det viser bare Raid Shadow Legends. Jeg har blitt tvunget ut av spillet. Jeg hadde akkurat nådd nivå 3 i spillet. og brukte mye penger. Jeg håper dette kan løses.
Gikk fra å elske dette spillet til å hate det. Det var alltid griny når alle kom seg ut, men minst lommepenger og gratisspillere kunne fortsatt vinne med dyktighet. Nå med pilotoppdateringen er spillet fullstendig p2w søppel og balansen er totalt ødelagt. Du kan ikke konkurrere engang eksternt med hvaler lenger, og siden du ikke kan slå hvaler i de ukentlige turneringene, kan du ikke vinne premiumvalutaene som trengs for å male, så du kan ikke avansere uten å betale nå
På satt en 🐱
Dette er veldig bortkastet spill på grunn av spilling er ikke jevnt erfaring er å henge spillet du vil utvikle at feilrettinger jeg vil spille spillet henger så mange mennesker du vil definitivt utvikle dem og kjøpet av spillet er veldig høyt haa er veldig veldig kjøpe mekanismer og våpen, men hvorfor de fleste kostnadene er mer, denne grunnen er for det meste viktig for ikke å øke antallet abonnenter helt ok, det er alt
Et flott mech-spill på telefonen, det er sjeldne og langt mellom verdige spill her!
Bra, men fortsatt veldig laggy og tapper batteri, noen ganger krasjer spillet i en kamp, det er grunnen til at jeg ga 4 stjerner pluss plarium. Du bør balansere mellomkategorivåpnene de er litt slakke for det meste missle rack 8 så tenk på det jeg har prøvd alt du fortalte det er bedre, men det er fortsatt veldig laggy
Spillet er fantastisk og massevis av moro .. men det er satt opp helt urettferdig når du først har spilt litt.. spillere MÅ BRUGE for å prøve å holde på samme nivå og noen av prisene for utstyret er alt for mye .. ..$80 for en pistol som er vanvittig ... annet enn noen av prisene og hvor vanskelig det er å komme videre for å låse opp ting, det er et flott spill ... det er bokstavelig talt rigget til kun å spille for å betale folk for å vinne... og også hvorfor ikke legge ut noen funksjoner for å kunne snakke med lagkameratene dine...
Ok 2. anmeldelse, dette spillet begynner å bli urettferdig, jeg kom på en eller annen måte i en kamp mot spillere på høyere nivå og p2w-spillere litt for mye. Og jeg ønsker også at de tilpassede spillene er tilgjengelig offline, det er veldig nyttig å øve mot bots og teste våpen. Og til slutt, utfordringene blir verre også, i det siste kan jeg ikke fullføre noen av utfordringene fordi det krever at jeg betaler.
Jeg nyter dette spillet så langt, og jeg synes det fortjener 5 stjerner, men kan dere slappe av med de endeløse popup-vinduene med virkelige pengesalg, og hvorfor er det slik at i butikken må du bla bort for å finne tingene du kan kjøpe med i spillvaluta Edit: ja, men de fleste spill med begrensede hendelser og tilbud håndterer dem bedre. Hvorfor ikke bare ha dem i butikkfanen med en liten oransje prikk for å indikere at det er noe å sjekke ut. Det ville være mye bedre enn å måtte lukke 5 popup-vinduer
Jeg har spilt dette spillet i rundt 2 måneder nå, og jeg liker virkelig gameplayet, fysikken og designet til robotene. Jeg har nådd et anstendig kraftnivå på rundt 1400. Imidlertid blir muligheten til å tjene kreditter og A-mynter stadig mer krevende utover dette punktet. I tillegg blir mekanismene på høyere nivå (som du mottar maling for) så langt utenfor rekkevidde på grunn av den langsomme hastigheten du tjener XP. Jeg vil ikke slutte å spille, men jeg skulle ønske at spillet var mer tilgjengelig uten å måtte betale for å vinne.
Fint spill, plarium. Veldig hyggelig for å være ærlig, ikke noe problem med meg. Det er faktisk et problem for min venn. Vi begge elsker mech arena og spiller den. vennen min hadde nesten fullført spillet, men når servervedlikeholdet dukker opp, med omstart-knappen, klikket han på den. men etter at han klikket, lukket spillet og åpnet igjen, og ba ham om å gjøre treningen! I starten av spillet! Han mistet all fremgang. Det dårlige er at han ikke koblet til facebook, e-post eller plarium-ID. Er det noen måte å få kontoen hans tilbake på? Dette har skjedd ham 3 ganger. Han har sluttet å spille mech arena siden.
Spillet er mildt sagt morsomt. Jeg er frustrert fordi det var et tilbud på en tilbudsvegg for å få edelstener til et annet spill. Jeg måtte tjene 10000 exp på 1 uke. Det virket mulig til å begynne med, men jeg begynte å innse etter ca. 4-5 dager med mye spilling at jeg ikke klarer det med mindre jeg brukte over 40$. Det er til tross for å benytte enhver mulighet til å få exp og spille mye. Veldig frustrerende!!
Spillet suger fordi det er lønn for å vinne. Når du er ferdig med et par spill, blir du fort lei. Avinstallering er ikke verdt det da du må bruke tusenvis av usd for å få gode roboter og er bare et spill
Jeg har mistet kontoen min to ganger. Første gang, avinstaller spillet ved en feiltakelse. Installerte den på nytt umiddelbart, og kunne ikke få kontoen min tilbake.Så jeg begynte bare på nytt. Nå prøvde jeg å klikke på "legg til Facebook-venner"-linken, og DET TAKK MEG TILBAKE TIL OPPVISNINGEN!! Stjal pengene og kontoene mine. Alle pengene jeg har brukt på dette spillet. Noen må fikse dette. Jeg elsker virkelig dette spillet. Nå sitter jeg fast på TUTORIAL igjen.
Verste etterslep jeg har opplevd i noe spill. Kan synlig se at flere spillere HVER kamp halter ut, noen ganger halter de ut og dreper deg. Fryktelig etterslep i starten av kampene. Fryktelig etterslep når du dør, fryktelig etterslep hvis du snur deg mens du skyter. Det er et rot. Bytte til wifi fikser ingenting og er vanligvis ikke nødvendig for andre spill. Ikke-responsive og klissete kontroller. Utrolig spill for å vinne. Hvis du ønsker å bruke noen få dollar hver "heat" eller så for å ha det beste utstyret for å vinne, er dette spillet for deg.
Mech Arena Acțiune gyy
Ganske morsomt spill uten annonser bare popup-vinduer i spillet og denne ene boten i chat, det er enkelt å sikte og spille, og veldig morsomt. Imidlertid kan det absolutt være bedre behov for flere kart, moduser, ofc mechs, og for guds skyld slutte å lage nye versjoner av de samme jævla våpnene til å gjøre noe originalt og ingen autosikte. Mangelen på mekanismer gjør at fremgangen virker veldig sakte etter en måned eller to. Det irriterer meg at de får deg til å kjøpe tokens for guass rifle og stalker, å betale $100 er den eneste måten for en 100% sjanse til å vinne